I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-11-23
12:34:46

Tisdag

Är ledig idag, så galet skönt! Har dock en hel del att göra. Ska äntligen iväg till Clipper och hälsa på, sen ikväll blire hoppträning:)
I helgen var jag oxå ledig :) så i lördags var jag på pay and jump med Lassie.1.00 m och 1.10 m blev det och hon gick hur bra som helst. Kändes lite spänd men bjöd på bra framåt och lyssnade på mig. Så mitt mål med att starta 1.20 i vår känns inte lång borta. :D Får rida på nu så att hon håller sig såhär fin! Sen på kvällen var det Winter Jam afterparty på whiteroom som faktiskt var väldigt kul:P fick lite ont i fötterna bara, gör aldrog mer om misstaget att inte ta med platta skor om man ska dansa en hel kväll!
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Puss<3
Kommentarer:
2010-11-23 @ 15:13:02
#1: Mormor

Jag gillar att läsa din blogg så jag vet lite vad du gör och hur ofta du rider. Har kollat på Malin Bayard, är hon ditt mål?

Mormor

2010-11-24 @ 22:53:18
#2: Christine

Vad gullig du är mormor, det är kul att du läser den:) även fast jag inte skriver så ofta. Haha ja hade inte tackat nej till att vara så framgångsrik och duktig som henne, men det är nog ett väldigt orealistiskt mål tyvärr. Men man vet ju aldrig ;)Hoppas allt är bra med dig.

Kram

2010-12-16 @ 20:43:46

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: