I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-05-26
19:01:07

Helgens tävling med Lassie

Såhär mysigt hade vi det i helgen, fast fan vad varmt!
SNART ÄR DET STUDENTEN!
IDAG FYLLER ÄGAREN AV DE HÄR SKORNA 19 ÅR:
sååå grattis till fina Nico!
Helgen innan den som precis var var jag hos min älskade saknade fina morfar, det var gravsättning. Jättefint och sorgligt och jag saknar honom verkligen. Känns så tråkigt att vi aldrig kommer åka dit igen :( älskade morfar<3<3
Jag är sjukt dålig på att blogga men det är tråkigt!
Sen har jag fyllt år (17 maj) Blev firad med blommor och presenter på morgonen (jättebra presenter jag blev jätteglad!) och sen god middag på kvällen och moster kom och grattade, uppskattas :) Milla har oxå fyllt år, om jag inte skrivit det? och nu är det faktiskt bara en liten 91a kvar :)
Har även pluggat, pluggat, pluggat, pluggat och pluggat. Sa jag att jag har pluggat? Nu är det iaf bara 1, en, EN (!!!) jäkla skituppgift kvar sen är jag KLAAAAAAAAAAR= inget mer plugg for life! Så sjukt skönt går knappt att beskriva med ord. Fast än ska jag väl inte börja fira, måste fortfarande bli klar med den sista inlämningen som ska lämnas in ikväll.... kämpa lite till nu :S
<3
Kommentar:
2010-05-30 @ 18:51:53
#1: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: