I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-08-16
23:15:53

I stort sett hela min sommar

Okej, jag borde snart vinna pris i att vara sämst på att blogga. Tråkigt, då det är kul att kolla tillbaka på vad man gjort sen i framtiden. Får skriva ner en liten summary av senaste tiden sen sist jag skrev.
Var ju på La Skratten för ca 6 veckor sen och jobbade som seglarledare vilket var skitkul! Lätt en av sommarens höjdpunkter! Hela veckan var underbar med superfint väder och det var kul att se hur stora alla blivit (var ju tre år sen sist) lite trist att det inte blev så väldigt mycket segling för oss ledare och det kliade en hel del i fingrarna ( den gången vi väl fick segla gick det ju kanske inte så toppenbra haha så det var väl lika bra det ;)
typ enda bilden från lägret, så glassigt hade vi det ;)
Sen var det järnet hem till Oscars konfirmation! Han var jättefin och dom var jättesöta och jättejätteduktiga (jaa, jag har blivit lite blödig haha) kommer ihåg den tiden och hur mycket konfirmationen kom att betyda, mina bästa vänner idag är ju som sagt mina konfanördar!
Därefter har jag jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Försökt hinna med och rida så gott det går, men man blir trött av att jobba fysiskt hela dagarna. Men jag trivs bra på jobbet, kunderna är supertrevliga, kollegerna också och salongen är fin :) liiiiite dålig lön bara men det är väl bara att käämpa på, har ju ettt mål iaf tjoho!
Sen har jag hunnit med en sväng till underbara fina Gotland! Spårat som vanligt, bodde  i Bingeby hos Ludde och Lina. Hade det skiiitbra och var sjukt roligt att träffa alla gamla gotlänningar och kneippare :D Men blev lite lagom sugen på att stanna där! Saknar tiden på Gotland som fan :( 
utekväll på GUTE!
Sen har det inte hänt såå mycket mer, jobbat vidare och stått i. Har dock varit lite mycket med både frisörjobbet och en hel del råsunda-jobb MEN jag behöver pengar för i Januari blir det AUSTRALIEN!!!! I förhoppningsvis 1ÅR :D Det kommer bli så galet najs, min morot just nu :P
Nu är det läggdags, puss och godnatt.
Kommentar:
2010-08-26 @ 12:28:41
#1: Jessica

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: