I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-10-30
21:12:26

Baby's gone

Nu är Lassie på semester en månad (eller snarare träningsläger!), har åkt bil hela dagen idag för att lämna av henne i Linköping, var i stallet vid åtta. Och kom hem sju ungefär. Det är långt till Linköping, kom vi fram till. Igen. Jag saknar henne redan, fast det bara gått några timmar och hon såg verkligen nöjd ut när hon stod där i boxen och mumsade på mat. Men det känns alltid lika konstigt när jag inte behöver tänka på henne varje dag, om hon har fått mat, om hon har rätt täcken m.m. m.m. Nu sköter ju duktiga Anna det. Ska bli kul att se henne sen när vi ska hämta älsklingen <3 Sitter och fixar lite med affärsplanen som iaf jag tycker börjar bli rätt så bra :) Ska putsa lite till på den och sen finns det säkert tusen andra saker som borde fixas men jag har verkligen gjort det bästa jag kan! Nu ska jag se försöka färga mitt hår, själv. oh yeah det kommer ju gå strålande haha :P
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: