I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-07-31
19:50:06

bara för att ni är ni

Igår var en lite stressig dag, men vääldigt mysig! Red ju igår och på vgen hem när jag skulle cykla på en ganska hålig stig så fastnade cykeln så jag typ flög. Det måste sett ganska roligt ut haha jag bara låg där på marken och dog lite. Tur att ingen såg hoppas jag. Sen efter att jag kutat runt lite hemma hann jag iaf med bussen så mötte en bubbi mig i brommaplan och vi åkte till spånga och hem till Anton. Sen var det upp jättetidigt som vanligt för att jobba. När jag kom hem var jag helt död så jag har sovit i tre timmar, känner mig lite seg fast jag varit duktig och sprungit. Ska upp till Lassie nu och rida, älskar det!
Och jag har verkligen vant mig vid att vara själv nu, skulle typ kunna vara det en månad till. Är faktiskt ganska skönt. Men det är klart, jag saknar ändå familjen och lilla Chips som föresten inte är så liten längre.


(lånade den här lite av sara) You're irreplacable :) älskar er
Kommentar:
2008-08-01 @ 19:49:21
#1: Anonym

okej:/

det var en jesper här och min kompis som sov över hära en kväll. å han kom från lidingö och hade land på ingarö, å enlit min beskrivning om dig så visste han vem du var:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: