I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-02-25
06:38:45

24/2/14

Vaknade upp till -31C idag, jättehärligt! Man blir alltid så inspirerad till att gå till jobbet och veta att man inte kommer känna tårna på hela dagen. Sen blir man ju inte mer motiverad när man är lite bakis på det också... Och när man vet att an kommer jobba Wawa där man i princip inte kan gå in och värma sig.
Var ju Sunday Funday igår, hade bestämt mig efter att Emelie åkt att jag skulle ha en vit vecka och jag hade nog lätt kunnat ha två veckor... Men var rätt trevligt igår, spelade Monopol hemma hos Anna och "svenskgänget" gick ganska hett till haha och det var alla var väldigt hårda förhandlare men kul hade vi! Sen gick jag och Anna ut och dansade blev hemgång hyfsat tidigt vilket jag är glad för idag!
Var ju såklart uppe och kollade på SWE-CAN matchen också för att stötta Sverige men det gick ju sådär vilket vi fått höra mååånga gånger nu... Typiskt!

På fredag flyttar jag förresten! Ska flytta tillbaka till mitt gamla rum på Otter St. där Ingrid bor! Kommer sakna där jag är nu men tror jag behöver lite folk omkring mig så jag inte har så mycket tid till att tänka. Nu är det läggdags för mig ni ska väl snart gå upp kan jag tänka mig.
Godnatt


Kommentar:
2014-02-25 @ 11:35:43
#1: Emelie

Härligt att bloggen är i liv igen :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: