I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-06-13
17:14:06

2013-06-13

Hej!
 
Skriver från Burlington-/Ontario i Canada. Så min sommar blir rätt annorlunda än vad jag först tänkt mig, vet inte hur många gånger mina planer ändrats men är ju fortfarande i Canada iaf. För en dryg vecka sen tog jag och Blake vårt pick och pack och körde hela vägen ner hit. Tog nästan 3 dagar. Åkte genom USA så fick se lite av North Dakota, Illinois, Minnesota, Wisconsin och Michigan. Allt såg väldigt vanligt och tråkigt ut tyvärr hade lika gärna kunnat köra genom Sverige 10 gånger. Förutom att de har lite konstigare mat där...
 
Har sen vi kom hit hälsat på en stor del av Blakes familj, bodde ett par dagar hos hans pappa och småsyskon. Jag fick prova åka "dirtbike" (heter det motorcross på svenska?) vilket var jäkligt kul faktiskt! Har åkt motorcykel, badat i deras pool m.m. I söndags åkte vi till Canada's Wonderland vilket är ett gigantiskt tivoli tillsammans med Blakes pappas frus lillebror och hans tjej (som är lika gamla som mig)- var det nån som hängde med där? Kul var det iaf :) Nu bor vi hos hans mamma och jag håller på och försöka hitta ett jobb. Går lite segt vill helst bara börja jobba nu-nu-nu! Men har en intervju på fredag och någon kände tydligen ägaren till det stället så håll tummarna. 
 
Saknar er alla där hemma men än så länge trivs jag bra här. Behöver jobba snart dock då pengarna börjar ta slut!! <3
 
Hann se en björn innan jag lämnade Banff!
 
 
Travis- Blake's yngsta syskon.
 
 
Emma. Undervattenskamera var väldigt populärt.
 
 
Kommentarer:
2013-06-13 @ 21:08:53
#1: Pappa

Skönt att höra du har det bra.
Kram Pappa

2013-06-14 @ 08:37:16
#2: Mormor

Härligt höra av dig igen. Hoppas killen är OK, men vi vill ha hem dig igen. Att se så mkt av USA var väl häftigt även om det såg ut som i Sverige, det är ju svenskbygdens trakter. Love you very much, Mormor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: