I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-07-01
18:47:58

CANADA DAY!

Idag är det Kanadas nationaldag! Så alla är lediga och tur för mig så har mitt jobb alltid stängt på måndagar så jag är ledig jag med. 
 
Vi hade tänkt åka till stranden men det är inte direkt solväder så får se vad vi hittar på. 
Igår var jag, Blake, hans mamma och hennes kille Luca iaf på Ivy, drack drinkar och åt god mat och lyssnade på skön livemusik. 
Trudy, Luca och Blake
 
Min fina kille och jag :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2013-07-03 @ 06:58:55
#1: Mamma

Ni är så söta! :)

2013-07-03 @ 22:14:19
#2: Pappa

Hej. hur mår du. Skypa nån gång.
Kram Pappa

Svar: Jag ringer dig imorgon <3
Christine Persson

2013-07-20 @ 19:27:35
#3: Sara

Åh vad fina ni är tillsammans! :))
Saknar dig!! När kommer du till Sverige? :) Är dock galet avis på vädret ni verkar ha! Sundsvall bjuder på massa massa massa mulet och regn ;/ Blääää! Haha.. Puss fini! <3

Svar: haha jaa det är vääldigt varmt här! jag kommer hem runt den 8e Nov!!!! Vart är du då?? Tror jag stannar i Sverige runt 3 veckor vill försöka hinna hälsa på Emelie men då är du i Umeå? och GRATTIS till plugget! Tror det kommer passa dig perfekt! saknar dig <3<3
Christine Persson

2013-07-20 @ 23:46:02
#4: Sara

Skönt, vill också ha lite värme haha!
Åh men då är jag i Umeå, men kanske kan vi tajma in det på nått sätt så jag åker ner till Sundsvall samtidigt som du är där? :)) Tack! Känns helt knäppt! Men jag tror och hoppas att det blir bra! (; Saknar dig med!!

Svar: jaa det hade vart superkul!!
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: