I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-08-30
09:05:22

I'm back in Sweden

Yup, ni läste rätt. Jag är hemma. Kom hem igår kväll. Var jättekul att överraska mamma och pappa, de hade ingen aning om att jag skulle komma tillbaka. Trodde mamma skulle dö i en hjärtattack!
När hon kommer hem i eftermiddag blir det antagligen kräftor och mys hela kvällen. 
 
Ska såklart även bli kul att träffa mina vänner som jag saknat. Och nu har jag ingen aning om vad som händer sen för mig. I framtiden. Jag vet vart jag vill va och det är med Blake. Bortsett från att det är kul att träffa nära och kära känns det såååååååååååååå fel att va här när han är där. Längtar till jag kan träffa honom igen. Och hatar att jag inte vet när det är. Vet inte om jag ska börja söka jobb här och stanna ett tag eller vad som är tanken. Åkte egentligen bara hem, korkat.
 
Lite bilder jag inte lagt upp än:
 
Från helgen då vi var och hälsade på Blakes morfar.
Klättrade upp för ett berg med häftig utsikt!
Alla brorsorna på mammans sida, Blake, Nathan, Christian och Cameron
 
 
Haha det var lite trångt i helgen när vi skulle till en fest så Blake fick ligga på ett bord och jag knöla in mig i bagageutrymmet.
 
<3
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: