I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-12-28
01:39:54

Imorn ska vi ut på ski!

Har sen sist jag skrev jobbat varje dag. Dessutom dubbelpass på söndagen då jag jobbade på Fjellbekk i garderoben. Jäkligt skönt och enkelt jobb (jippie!) var dessutom gratis att hänga in jackan så var jäkligt okomplicerat. Lite segt i början bara men då höll Razz mig sällskap. Sen var det helt sjukt många som skulle ragga upp en haha. Lite kul när man såg många av dem på Skarsnuten dagen efter... Galet mycket galet fulla människor också... Men hade en kul kväll. Var dock mindre kul när jag skulle upp igen 3 timmar senare för att jobba i repan.
Hade kvällspasset ikväll så då passade vi på att gå ut igår. Hade riktigt kul även fast de flesta i vårt "gäng" drog sin egen väg.. Och nu har vi även träffat roomie number 6, norrbaggen Lars! Och han är asskön, lite galen sådär haha! Fan vi kommer ha så kul i vinter :D
Imorn är jag ledig så då ska vi passa på att åka till backen med Rasmössen (haha). Har knappt åkt alls då jag faktiskt jobbat nästan varje dag sen jag kom hit. Bra för plånboken :P Tyvärr så kommer det inte bli lika mycket sen men hoppas på att få jobba lite i restaurangen på mitt hotell. Eller så kanske Emelies hotell behöver lite mer folk, håller tummarna för det.
Nu är det sleeping time för min del, godnatt!
Kommentarer:
2011-12-30 @ 13:53:58
#1: Sara

Hihi, söten :)

Jaa, alltså den där Dagmar!! Inte okej! :p Helt knäppt väder ju..

Hoppas skidåkningen blir bra nudå när du äntligen får åka! :) Har också jobbat massamassa, men det e ju bra för plånboken, som sagt! :) Vad hittar ni på för bus imorgon då? Gott nytt år Norgebruden! :D Hälsa Emelie också :) PUSS!

2011-12-31 @ 07:07:43
#2: Mormor

GOTT NYTT ÅR från oss två som skall vara hemma och fira med lite skumpa (till mig). Annika och Anders var här en em och fick moussaka i stället för skinka. Ami är hemma igen och Lena med familj kommer kanske några dag. Tusen krama

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: