I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2014-08-14
22:21:27

10 km

När det kommer till min egen kropp är jag blind. Undrar om inte alla är det mer eller mindre? Har ingen aning om jag är stor eller liten, har en bra kropp eller inte. Men va fan egentligen- klart jag har en bra kropp! Den är stark som fan och har hållt sjukt bra än sålänge, plus att jag inte haft några problem med smärta i rygg och axlar på väldigt länge (i princip sedan jag slutade frisöra/rida). Men varför kan man inte se på sig själv och förstå hur man ser ut? Jag borde väl veta bättre än någon vad jag har för kroppsform. Men nope.
 
Hur som helst, idag sprang jag min första mil! Är jag stolt? JA! Okej nu kanske det inte är någon match för många men jag har alltid trott att jag aldrig skulle kunna göra det. Och det bara hände, flöt på så jäkla bra så körde vidare och vips var 10 km sprungna. På 54 minuter vilket jag tror är ganska bra? Sen bestämde vi oss för att skejta till Cascade Ponds och sola och bada, vilket är ytterligare 5 km. Så mina ben är rätt möra. 
 
Oooooch ikväll drog vi ihop en ASGOD fisksoppa! Har pratat om det sen vi kom hit då jag tog med mig en del saffran och fisksoppa är så gott. Den blev väldigt lyckad, inte alls som den hemma men lika god för det. 
 
Det här skrev jag förra måndagen, skulle lägga in någon bil med den men hittade inte sladden och sen blev det nonstop jobb i 9 dagar. Mitt liv har seriöst bestått av jobb och sova och en del träning. Senaste dagarna har det dock inte blivit mycket träning heller har varit alldeles för trött.
Kommentar:
2014-08-19 @ 23:00:08
#1: Mamma

Alla har nog knasig kroppsbild av sig själv. Eller oxå har du ärvt det av mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: