I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2013-07-18
02:31:19

Längtan

Jag saknar att åka snowboard! Och att rida! Jag saknar att ha en hobby helt enkelt. Men då jag åker härifrån känns det inte riktigt lönt att starta något där jag måste skaffa dyr utrustning och transportmedel m.m. Det är ju lite annorlunda än att vara i en säsongsby. Bara 5 månader till nästa säsong, ugh det är ju jättelångt!!! Synd vi inte är närmare Whistler som har öppet på sommaren också! 
 
Har haft två dagar ledig nu och jag kan inte låta bli att ha dåligt samveta av att skriva detta, men det är FÖR VARMT för att vara ute. Det är runt 32 grader i skuggan känns som 132 haha. Nej men lätt 42 grader och det är så fuktigt så svetten bara rinner efter 5 minuter. Cyklade till mataffären idag och blev helt svettig av den korta turen. Nu klockan 8 på kvällen är det fortfarande sjukt varmt och fuktigt. Pratade med mamma i telefon idag som var glad över att de haft fint väder så de kan sitta i båten i bikini utan att frysa. Lite skillnad!
Så blev städ av huset istället. Som är bra mycket svalare med Air-Condition på full styrka.
 
 
 
 
Kommentar:
2013-07-18 @ 06:25:44
#1: Mormor

Hej, jag förstår att du längtar efter att rida, det var du så bra på. Längtan efter snön förstår jag inte, den kommer i alla fall i Sverige på vintern. Du är väl hemma då? Jag pratade också med mamma Isa i går, tyvärr har vi inte setts på länge. Mormor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: