I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-09-25
01:31:51

Snart knarrar snön under skorna igen..

Om 6 veckor och 3 dagar tar vi vårat pick och pack och reser till Kanada! Taggad svar JA! Har börjat kolla på skidkläder vilket jag inte borde men har verkligen ingen lust att ta med mina fula byxor som inte är särskilt bra eller mina googles som tjänat mig de 5(?) senaste åren... Dags för förnyelse. Så funderar på att kaaanske kanske beställa hem iaf ett par nya byxor och är jäkligt sugen på ett par ljusare orangea- precis som på bilden nedan. 
Googles'n passar kanske inte så bra i färg till byxorna men har provat den modellen och de sitter så jäkla bra! Inte mega-dyra heller! 
 
Min jacka jag köpte i vintras, samma märke som byxorna och det går att sätta ihop med en dragkedja så det blir snölås= ingen snö i ryggen! 
 
 
Kommentar:
2012-09-25 @ 17:29:48
#1: Mamma

Jättesnygga byxor! Men får ont av blandningen med googlesfärgen.

Svar: ja fy de passar inte ihop tyvärr :(
Christine Persson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: