I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-09-28
00:11:55

Ganska precis en månad till Svenneland

Jag drömmer om att jag hopptränar på nätterna... alldeles för ofta, så vaknar jag sen och tror att jag äntligen fått rida igen. Men icke.. Efter allt resande har jag verkligen insett att häst är något jag SKA hålla på med, även om det kanske får bli en hobby. Så det kanske blir så, att jag faktiskt slår mig till ro någonstans efter Canada? Den som lever får se :) 
 
Var planerat utgång ikväll men tro det eller ej så var det Emelie som bangade (hon brukar aldrig vilja missa en utekväll) så sitter just nu fixad och klar men ska väl snart gå och sminka av mig och göra mig redo för sängen. Så det blir nog inte förrän nästa helg, eller nästa söndag tror jag då jobbet ska ut tsm. Eller ut och ut, vi ska ut och äta middag, blir nog en ganska "stille og rolig aften". 
 
Annars har det inte hänt något speciellt den här veckan, regnat en massa. Riktigt skitväder man vill bara gömma sig under täcken och stanna där tills våren kommer, eller snön. 
 
Bild från Joses födelsedag :)
 
Snart sitter vi där med full skidutstyrsel och bara lever livet. Förhoppningsvis med boende och jobb också!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: