I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-10-10
23:35:00

Kör ba'

Lyckades tvinga mig upp imorse trots kyla och regn för att träna innan jobbet. Blev 45 minuter crosstrainer. Och vägde mig efteråt och har gått ner 1 kilo! Yay! Så det känns väldigt motiverande :)
 
Bara fortsätta köra stenhårt så ska vi nog se att jag tightar till mig lite innan Banff. Och jag ska försöka allt jag kan att köra på där. Köpa bra mat och sånt, vilket inte borde vara svårt. Enda är att det blir nog en del fest, dock tränar man ju mycket i backarna! Ska i alla fall kolla vad det kostar med gym och så också.
 
Den här veckan tänkte jag köra hårt med träningen:
 
- Imorgon blir det ett styrkepass efter jobbet
- Zumba 1 timme på fredag
- Söndag kör vi pulsen upp med Body Attack
 
Vet inte om det stämmer riktigt men är nog inte helt fel. Kan vara värt att tänka på att man inte ska förvänta sig att se resultat på en gång. Men man kan ju tänka att det tar tid att lägga på sig vikt. Så det borde ta lika lång tid, om inte längre att bli av med den. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: