I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-05-24
11:17:08

<3

Jag blev inte blind! Eller ja några timmar när jag inte fick titta (eller sova vilket fan inte var lätt) så fick jag nog en liten känsla av hur det var. Kände mig lite handikappad. Tur man har en snäll mamma som kan pyssla om en. Var en sjukt obehaglig känsla när de gjorde det de nu gjorde. Vill helst inte tänka så mycket på det, tyckte det var en sjukt läskig känsla. Även om det egentligen inte kändes. Men tanken på att veta ungefär vad de gör skrämmer mig, speciellt när man ligger där och det luktar lite småbränt och låter konstigt. Hua! Men redan igårkväll kunde jag gå runt själv, och jag kunde SE! Utan någonting! Helt grym känsla! Tror igår kan ha varit en av de mest betydande dagarna i mitt 21 år långa/korta (?) liv. ÅÅÅÅÅÅHHHH DET SKA BLI SÅ SKÖNT!
Har inte visat min nya tatuering föresten, supernöjd, älskar den :)
Kommentarer:
2012-05-24 @ 21:46:49
#1: Emelie

Din nya tatuering? Var är den gamla? ;P

2012-05-25 @ 10:10:11
#2: Sara

Hihi, gullo durå :))



Skönt att operationen gick bra! Härligt att kunna se? ;) Har det löst sig med jobb och så nu då? :) Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: