I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-06-10
22:41:19

tjuu

Har hänt en massa sen jag skrev sist! Jag har fått jobb! Så nu jobbar både jag och Emelie på Kafé Kys som ligger på en gata intill ströget. Till en början var jag faktiskt lite osäker på om jag verkligen ville vara där men efter att ha varit där i två veckor nu så trivs jag verkligen bra! Har en grym chef och schyssta kollegor så jag tror vi kommer få en supersommar :)
Sen har vi haft Hemsedals-besök, Harry och Rachael hade vägarna förbi så vi gick på tivoli och visade de runt i Köpenhamn. Trevligt att se dem igen men jag är inte avundsjuk på dem som ska tillbaka till Hemse, är totalt dött där om somrarna... Har även vart och kollat i Christiania, konstigt ställe. Kändes inte som man var i Köpenhamn, mer typ som Jamaica eller nåt? Sjukt att det säljs så öppet också men jag tyckte området var lite coolt.
Så har Distortion varit här också! Det är typ som en festival i stan med massa DJs och musik och gatufester och allt möjligt. JAg hade dock oturen så att jag jobbade varje dag och fick därmed aldrig se nån av dessa gadefester men kunde gå ut på kvällarna i stället.
Fotbolls-EM pågår ju dessutom just nu och i "våran" park Kongens Have så visar de allt på storbildsskärm och igår var det Danmark- Holland och Danmark vann! Var sjukt mycket folk överallt som firade och det var riktigt kul att se. Så jag och Emelie körde tidig utgång bland alla röd-vita huliganer och det var nästan folkfest på gatorna. Slutade med att vi hängde med några killar som ägde en massa klubbar vid ströget som bjöd oss på galet mycket dricka. Inte helt fel att vara ledig idag med andra ord ;) Har även ÄNTLIGEN skaffat gymkort! Var på ett pass Bodypump idag och Bodyattack i fredags och jag kommer nog va rätt död imorgon. Men nu jäklar ska jag bli fit! Saknar mina hästmuskler! Gymmet liggert dessutom precis vid där vi bor så det är inte krångligt att gå dit.
Kommentar:
2012-06-11 @ 21:30:58
#1: Mamma

Hallå där! Nu MÅSTE du byte bild på bloggen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: