I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-01-17
11:18:12

Grattis Roffe!

Måste bara säga att jag är såå glad för att Rolf-Göran Bengtsson fick Jerringpriset, han förtjänar det som fan! Och alla idioter som inte fattar det kan ju ta sig....
Dagarna rullar i övrigt på här i Hemsedal, massa jobb den här veckan. Blir eventuellt och antagligen jobb varje dag men det är bra :) Börjar 4 idag så tänkte dra mig ut i backen nu (eller för länge sen egentligen men folket i det här huset är såååå sega så jag funderar helt seriöst på att dra iväg själv!)
Kommentarer:
2012-01-17 @ 14:06:26
#1: Sara

Hej! Jag råkade hamna på en blogg om en annan tjej i Hemsedalen! http://johjos.blogg.se/ Vet du vem det är? :)

2012-01-18 @ 07:24:41
#2: mamma

Det har varit så mycket skitsnack att han inte skulle vara värd priset. Nån tyckte att hästen borde hellre fått det. De vet inte vad de snackar om. Äntligen har ridsporten blivit uppmärksammad!

2012-02-09 @ 15:10:57
#3: Sara

Men blogga nu då litoooo! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: