I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-01-13
13:19:47

en månad

Good morgon! Blåser som f-n här idag så blir ingen åkning :( Hoppas att det snöar massor ikväll så att det blir riktigt bra imorn när jag är ledig! Vi har varit här en månad idag, kom den 13e december. Tiden går så himla fort! Är dessutom fredag den 13e idag så kanske är lika bra om man håller sig inne?
Var möte med Skogstad imorse, de gick igenom lite information och så och på söndag ska vi tydligen gå igenom menyerna lite och äta tsm om jag fattade det rätt, blir trevligt- lite kick off-aktigt kanske? Sen har jag även varit på banken och skulle fixa mitt bankkort men det funkade tydligen inte så får prova igen på måndag... Är jäkligt mycket strul med de där jäkla bankerna.. Eftersom jag inte fick mitt kontonr innan jag fick min första lön satte vi det på Emelies bank meeeen de hade tydligen "råkat" avsluta hennes konto istället för att förlänga avtalet (hur kan man va så korkad) så nu vet jag inte vart min lön tagit vägen? Och så skulle jag till polisen idag och polisanmäla min stackars bil som nån jävel kvaddat men de har tydligen bara öppet måndagar och onsdagar, det märks att det är en liten by vi är i!
I onsdags hade vi tacokväll hemma hos oss, var fullt hus proppat med både svenskar, norskar och danskar! Jäkligt gott och vi hade väldigt kul :)
Kommentar:
2012-01-15 @ 15:27:51
#1: Sara

Hej snygg! Hur har du det? :) Vad mysigt det lät med middagskickoffgrejen :) Och hoppas det fixar sig med lönen! :p Lite jobbigt om den försvinner :p <3 Puss!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: