I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-03
00:08:36

Oh what a day :)

Har haft en sjuukt nice dag i backen idag. Hängde på Blake och hans helt otroligt duktiga galna vänner till Sunshine idag. Det är skitbra för mig att åka med folk som är mycket bättre än mig, dom "tvingar" mig att göra sådant jag egentligen inte vågar. Typ som att hoppa ut för stoora drops och raila och hoppa och sånt. Men jäklar hur blir man så bra som dem är? Tror man måste vara lite galen... Hade dessutom snöat hela natten och hela dagen idag så vi hittade lite nice offpist också. Bra dag! 
 
Hade en bra kväll igår också! Har ju gått runt här i min ensamhet de senaste dagarna då typ alla jobbat och jag har inte kunnat åka bräda heller pga olika intervjuer på dåliga tider. Igår drog iaf jag, Klara och Emelie till några danskar och drack lite öl och snackade. OCH gissa vem som ringer där sent på kvällen. Mitt förhoppningsvis framtida jobb! Vågar nästan inte skriva det för tänk om nåt händer... Men ser ut som att jag kommer börja jobba på The Evergreen på onsdag. En restaurang som hör till ett hotell här i Banff. Jag kommer till en början jobba frukostar- heltid dock. Men tror jag kommer kunna jobba lite kvällar sedan i framtiden. Glad tjej! Så ääääääääääntligen kan jag lägga ner den här jobbsökarskiten och med det även jobbångesten. 
 
Ikväll är det Sunday-Funday och Eva, vår roomies födelsedag. Så blir till att fira henne lite och sedan utgång. Om ni undrar varför det är så stilla på Emelies jobb är det för att hon håller på och jobba ihjäl sig just nu. Hon har training med jobbet vilket verkar väldigt avancerat plus att hon har jobbat på Sasquatch fredag och lördag så inte mycket sömn för henne inte stackaren. 
 
här kommer jag alltså hänga i framtiden.
 
 
Kommentarer:
2012-12-03 @ 06:17:12
#1: Pappa

Grattis till jobbet.
Kram

2012-12-03 @ 07:34:18
#2: Mamma

Ser fräscht ut! Grattis!

2012-12-03 @ 08:51:06
#3: Mormor

Kul att ni fått jobb båda två. Här är nästan 20 grader kallt och snö överallt. Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: