I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2012-12-12
19:52:33

Long time no see

Ja nu var det ett bra tag sedan igen. Har varit full rulle här och precis som Emelie skriver har vi inte ens tid att sova så bloggandet hamnar ytterligare ett steg ner på priolistan. 
 
MEEEEN jag har ju fått ett jobb. Och nu efter en veckas training känner jag att jag kommer trivas som fisken i vattnet där. Alla jag jobbar med är jättegulliga och även om fine dining är helt nytt för mig och jag kommer möta en del utmaningar så känner jag att det passar mig. Så jag är en glad tjej för tillfället. Trött men glad! 
 
Har sedan jag skrev sist hunni åka i Lake Louise med Klara. Hon fick iof dra med sig en smått död Christine som körts helt slut dagen innan då jag hängde med folk som var rätt mycket bättre än mig. Men kul ändå! 
Har även åkt en del i Sunshine, hittat massa bra ställen med puder! Åh vad jag älskar det! 
 
Har jobbat under en Filipinsk bröllopsmiddag. Lite speciellt, väldigt rosa och fluffigt var det haha. Och under kvällen var det en av dem som fick upp ögonen för mig och sprang efter mig vart jag än gick och skulle presentera mig för min familj som skulle ta bilder och jaa det var lite jobbigt haha. Söndags var det Christmas Party på The Evergreen men som att jag kom in sist fick jag jobba. Det sög. Och jag har blivit offer för halva housekeeping -teamet också där mer eller mindre alla försöker bjuda ut mig på dejt. Hallå förstår de inte att det blir jättejobbigt, vi ska ju jobba tsm i åtminstonde 6 månader! 
 
Sen var både jag och Epa lediga igår och måndags. Så måndag stod snowboard på schemat tillsammans med Norrlands-Niklas och Dansk-Thomas. Bra dag! Igår hade Dancing Sasquatch sitt Christmas Party med sjuukt god mat och bra fest. Därför är jag smått trött idag. Började halv sex imorse så blev inte mycket sömn där inte... 
 
SEn har jag gått och blivit sjuk också. Tappade rösten ett tag så idag bestämde ag mig för att skita i backen och ska bara vila nu och förhoppningsvis bli frisk! Vilket är så tråkigt har jättesvårt för att vara "sjuk" kör gärna på i 110 ändå men hostan har typ gått ner i lungorna känns det som så borde verkligen ta det lugnt. 
 
Jäklar mycket text blev det... Grattis till er som orkar läsa haha :) 
 
Cool isskultur i Lake Louise!
 
Kramkalas i Rock Garden. 
 
härliga dagar i backen!
Kommentarer:
2012-12-12 @ 21:33:12
#1: Pappa

Det är inte lätt att vara populär.......
Passa dig så du inte får lunginflammation, krya på dig.
Kram Pappa

2012-12-14 @ 19:30:56
#2: Sara

Klart man orkar läsa! ;)
Go get those boys girl! Moahaha! ;D
Krya på hostan också, pusss!!

2012-12-16 @ 03:34:34
#3: Klara

Åh vad fin krambilden blev!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: