I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-09-22
19:43:01

Sista kvällen för nu

Tänkte skriva att det känns verkligen att det är oktober, men det är ju faktiskt september fortfarande. Men det är kallt som fan, vi har verkligen höst nu. Usch usch usch vill inte.

Men the good news är att jag åker imorn!!!!! Jobbade min sista hela dag idag! (Ska iof jobba lite imorn också, typ rida 3 hästar men vafan det gills nästan inte) Ska bli sååååå sköönt! Behöver lite ledigt och som jag har längtat/längtar! Idag har vi varit effektivare än nånsin, jag och Johanna gjorde 10 hästar innan klockan ett. Jag longerade alla 2åringar sen red jag Lassie och Cooper på eftermiddagen och sen hann jag med att longera Figaro lite på grimma. Vi blivit riktigt grymma på att få saker gjorda måste jag säga för vi har vart klara i tid varje dag! Utom i tisdags och lördags då Carsten var här och löshoppade unghingstarna men oss så vi fick va kvar till åtta. Men ändå är vi noga och gör varje häst ordentligt och så. Men nu är jag jäkligt trött på det, inte kul att va själva så här länge det blir för mycket till slut. Vi är liksom 2 pers på 25 hästar.
Men som sagt Schweden here I come! Om än bara för några timmar men det ska bli kul att få träffa lite vänner! Och sen lördag är det THAI som gäller, gaaaalet skönt!!!
Snodde den här bilden från johannas blogg, det är iaf Helios till vänster och Cooper till höger. Helios är en valack på 12 år som jag bara ridit en gång. Cooper däremot har ja ridit en hel del, han ären 4årig hingst som är lat som fan och påminner lite om en envis ponny haha! Men han är väldigt söt iaf :)
Det här är Casarino, försökte få en bild av honom från hingstvisningen för några veckor sen, och det här var det bästa jag kunde få, för han var så uppspelt så han vägrade ju stå still!
Nu fryser jag seriöst ihjäl och det vill ni väl inte så nu går jag in! puss o kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: