I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-10-27
22:03:43

Gut Osterrade- Fromberger Zucht und Sportpferde GMBH

Nu är jag egentligen väldigt elak men jag hittade precis Carolines (tjejen som är här och tränar ett par månader) blogg och hon hade tagit så himla fina bilder så jag var helt enkelt tvungen att sno dem (a) Men HÄR kan ni läsa hennes blogg och hennes tid här i Bovenau. För jag har aldrig egentligen lagt upp några rättvisa bilder på det otroligt vackra stället som jag faktiskt bor på! Så ENJOY!

Skrittmaskinen


Det "stora" huset där familjen bor och även Jani och Matilda har en del av huset. Eller vad man kallar det, herrgård? slott?


Ridhuset, det står årtal på nästan alla byggnader, det här är från 1837 skulle jag tro- coolt. Alla byggnaderna är även K-märkta (eller T-märkta som det heter i Tyskland)


Ett av stallen, "lådan" ni ser till vänster är där vi inseminerar stona på våren.


Spolspiltan med solarium, ser helt förjävlig ut på den här bilden hehe fullt med sand...
Kommentar:
2011-10-28 @ 07:46:22
#1: Mamma

Det finns inga bilder att titta på men jag gick in på

hennes blogg och kikade i stället.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: