I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-10-27
21:33:49

Bild från igår!

Det här var en ganska fin bild tycker jag :) Sista tävlingen på bra länge :(
För övrigt så har jag haft en mördardag idag. Eller ja så hemsk var den väl kanske inte men den tog aldrig slut! Och kändes inte som jag fick något gjort och allt gick bara emot mig och ja jag vet inte vad. Kände mer för att gå in och lägga mig under täcket haha. Blev inte klar förns  7 och då fick jag hjälp av Lollo (som var ledig idag) som var supergullig och räddade min kväll :) och det är fortfarande ett gigantiskt berg av saker som ska smörjas... Men ibland blir det så. Det har varit kunder här hela dagen så blev lite kaos. Började liksom inte höa förns tio i sex och då ska jag egentligen sluta sex och det tar väl en dryg timme om man är själv efter att man börjat fodra så ja ni kan ju föreställa er själva... Det är dagar som dessa jag känner att fy fan vad skönt det ska bli och komma härifrån! Tur att det inte är så ofta ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: