I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-11-16
20:29:42

Tänkte bara säga det att- I'M HOME!

Jag är HEMMA! I SVERIGE! Åkte klockan 7 imorse och mer än 12 timmar senare parkerade jag lilla bilen på uppfarten på Ekerö. Lite blandade känslor måste jag säga. Känns riktigt sjukt galet jävla skönt på ett sätt men på ett sätt tråkigt och sorgligt. Det var ju mitt hem där i Osterrade, och vi var ett så jäkla skönt gäng på slutet! Så kommer verkligen sakna stället. Meeen, det var ju dags att gå vidare i livet och det känns helt rätt.
Frågan är bara vad jag ska hitta på tills jag åker till Norge? Hade ju räckt med två veckor hemma... Men blir nog skönt med lite ledigt :)
Ska skriva lite om de senaste dagarna snart men tänkte bara säga det att nu är jag i Sverige igen!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: