I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-11-28
21:48:27

Hej hej hallå dagboken

Idag har jag vart på "lunchdejt" med Amanda, mycket trevligt. Var väldigt länge sen vi sågs men det är så skönt med henne för det känns aldrig konstigt även fast det ofta dröjer väl länge mellan gångerna (den här gången måste nästan vara rekord?). Får se till så vi hinner ses i alla fall en gång till innan jag åker! Vi var på Vapiano i Gamla Stan, åt god pasta och sen strosade vi runt lite dels på julmarknaden som var riktigt dålig tycker jag.
Sen när jag skulle hem plockade jag upp lillebror och åkte till XXL i bromma för att kika på skidbyxor till honom och mössa och vantar till mig. Hittade som vanligt inget till mig men ett par asballa gula byxor till Oscar som passa skitbra till hans nya coola jacka! Han kommer se riktigt cool ut i backen!
Igår var jag och mamma på bio, såg den 4e Twilight-filmen Breaking Dawn och herregud säger jag bara! Den var såååå dålig! Rekommenderas INTE att se! Haha jag och mamma satt och småskrattade åt hur långtråkig den var och hur uruselt dom spelar... Hade inte ens höga förväntningar men nej den sista filmen får det bli till att ladda ner istället, känns inte värt att se på bio. Det bästa med biobesöket var iaf när filmen var slut och vi skulle till bilen, för då snöade det! I och för sig var det ingenting som stannade kvar men fortfarande, första snön har kommit och det är åtminstonde ett steg i rätt riktning. Hemsedal har dessutom äntligen haft säsongsöppning nu med hela 3 backar öppna, yey! Det börjar närma sig!
Imorgon ska jag förhoppningsvis klippa mig på mitt gamla jobb, det behövs! Ska bli sååå skönt! Fast jag fasar lite för utskällningen jag antagligen kommer få av Sara för att mitt hår ser förjävligt ut....
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: