I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-03-20
22:54:30

tävling

Har varit och tävlat heeeeela dagen, kom hem kvart i tio! Och det gick både superbra och superdåligt...
I 1.10 gick hon som en klocka, kändes så jäkla bra och det gick så jäkla bra! Fick dessutom en riktigt bra tid så det räckte till en 6e-placering, det var dessutom en regional 1.10 vilket är lite svårare än lokal så det var riktigt kul!
Sen var det typ 300 års väntan till nästa klass. Det tog så otroligt lång tid så det var helt sjukt. Så halv 8 på kvällen startade jag min 1.20 och då var vi både trötta och frusna, Lassie kändes som spagetti så hoppade bara fram lite grann för jag ville inte trötta ut henne. På banan var hon spänd som vanligt och hoppade första hindret skitfint (vilket var en trippelbarr som jag hade lite ångest för..) sen på tvåan stannade vi ut oss. Första gången kanske jag kom aningens tokigt men sen la jag henne skitbra och hon stannade ändå, fattar inte? Eller jo, antagligen var hon väldigt trött men faan det var irriterande. Och såhär i efterhand blir jag så sur på mig själv, jag borde gått på henne och använt tusen gånger mer ben och tvingat över henne men jag får väl skylla på att jag också var trött... Men men det var trist :/ segt att det skulle bli så sent. Nästa tävling blir iaf 1.10 och 1.10 så det känns skönt. Nu ska jag tvätta lite i sista minuten för imorn blire Danmark, KUL!
Kommentarer:
2011-03-21 @ 09:50:33
#1: Syrran

Lycka till i Danmark! Kor garnet!

2011-03-21 @ 21:01:11
#2: Mormor

Det var jättekul vara med och se hur allt fungerade. Det var förstås tjatigt med väntan men vad duktig du var utan fel i första omgången. När jag gick sa de att du låg som 2:a och att komma 6:a bland alla dessa ekipage var verkligen toppen. Kram från mig och (Hans var inte arg över väntan i bilen). Lycka till i Danmark.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: