I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-03-17
19:34:59

Guess what?

Jag har sagt upp mig! Och det känns såååå skönt, det var verkligen dags jag behöver förnyelse och jag behöver en förändring. Big time. Min sista arbetsdag är dessutom på lördag, pratade med chefen idag och han tyckte det passade honom och jag tycker det passar mig. Så här går det fort i svängarna. Och på måndag kväll ska jag till Danmark och provjobba i några dagar, håll tummarna för att det går bra!!
Är faktiskt skitglad :D nu ska jag äta för jag lyckades fippla bort min lunch idag så hann bara slänga i mig lite grann. Vrålhungrig.
Puss <3
och på lördag ska dom här två firas:
Kommentarer:
2011-03-17 @ 22:19:06
#1: Sara

Whaaat! Danmark!? :o :D Tell me!!

2011-03-18 @ 09:04:15
#2: Sara

Sv: Men åh vad kul! :D Hoppas du får det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: