I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-07-27
19:54:12

Loooooongerat= låååååångtråkigt

Tja bloggen!

Sitter just nu i solen i gräset och skriver, supermysigt faktiskt. Äntligen har vi haft lite sommar nu i två dagar även om jag känt mig som ett vandrande åskmoln. Humöret har inte varit på topp. Imorn är jag iaf ledig, så håll alla tummar nu för att det är sommarväder imorn oxå!!!

Idag har jag, precis som igår, longerat 7 unghingstar. Dom är nu så många så jag hinner inte ens klart på förmiddagen utan får göra åtminstonde en under em. Och jag är sååååååååå TRÖTT på dom! De är så jäkla tråkiga så jag dör.... Och nu är de så många så det tar aldrig slut! Började ju iaf med Casall-hingsten igår- han som typ varit som en vildhäst ´superskraj för allt och alla och jaa lite svårhanterlig helt enkelt. Men han har gått rätt bra ändå, fick till och med på han ett träns idag (utan att dö). Sen har jag även longerat Careto och så ridit Lassie lite i parken, och sedan jobbat henne max tio minuter på gräset och hon blev svettig som en liten gris. Suck.

Har iaf fått reda på att det inte var något konstigt på blodprovet så där kunde vi inte hitta något fel. Bra tyckte Jani, dåligt tycker jag. Man ser ju att det är något väldigt fel på henne och jag hade hoppats få reda på vad. Så nu kommer han igen ´på måndag så får vi se vad han hittar på... Önskar bara att hon kunde vara som vanligt...

Imorn tänkte jag föresten lägga upp lite bilder! Har tagit lite grann nu :)
Kommentar:
2011-07-28 @ 14:52:41
#1: Ami

Hej tjejen ge inte upp. det är bra träning för livet du har och du är jätteduktig. Jag och Annika är i min segelbåt i Sandhamn nu. Hon är med mig en vecka och det går jättebra. Vi hälsar och kramar båda.

ami

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: