I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-12-31
14:57:25

GOTT NYTT ÅR!

Ska snart till Skarsnuten och jobba. Blir dubbelpass idag då jag när jag slutat ska direkt ner till Fjellbekk och jobba. Jobbade där även igår och det var väldigt lugnt så fanns ingenting att göra... kan ju inte lämna min lilla garderob ifall nån kommer när jag har kassan där. Hoppas på mer folk ikväll! Då tror jag dessutom att vi är två så blir lite roligare.
Började skriva ett inlägg igår men kom aldrig längre än så. Var riktigt livat på jobbet igår då de hade afterski när jag kom, kul :) Ska jobba ikväll igen och blir nog ett rätt så långt pass då det kommer firas ordentligt! Får se när jag kommer därifrån. Sovit typ hela dagen idag, skönt då det känns som att man hela tiden sover för lite. Sen har jag pluggat lite på en kurs jag måste göra.

Har även hunnit åka en hel del i backen då jag jobbat kväll de senaste dagarna :) Intressant inlägg det här blev...
Men så kom jag på att det är ju nyårsafton ikväll! Min kväll kommer som sagt bestå av jobb jobb jobb både idag och imorn när vi har bransjenyår så hoppas ert nyår blir lite mer festligt :)
Kommentarer:
2012-01-01 @ 04:07:24
#1: Mamma

Gott Nytt ÅR! jobba inte ihjäl dig!

2012-01-04 @ 14:34:34
#2: Sara

Åh segt att jobba nyår :p Men kul också hoppas jag? :)

Hur är backarna? Mycket snö? :D

JAG VILL OCKSÅ ÅKA SKIDOR!!!! haha.. :p PUSS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: