I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-12-25
18:35:57

1a juledag

Julafton igår då! Och kvällen blev riktigt bra! Gick till Agstams och träffade vi träffade massa kul folk! Bland annat hittade Emelie en kille som hon kände från Oslo som ska säsonga här, kul! Och sen var några kockar från mitt jobb med också. Så ja det var najs :) Var lite halvsegt att gå upp och jobba imorse...

Nu ska jag försöka sova innan jag ska gå till nästa jobb men känner att adrenalinet pumpar då jag precis var med om en nära döden upplevelse haha! Skulle duscha och då hade Mli gömt sig bakom dörren och jag blev så rädd så jag bara skrek och kunde seriöst inte sluta, galet! Sen är jag dessutom jäkligt nervös för att jag ska förstöra massa saker på jobbet, det är så SVÅRT! Fast jag tror (och hoppas) att jag egentligen inte gör några direkta fel men man känner sig ju så osäker. Och de känns lite som att alla förväntar sig att jag ska veta allt! Om precis allt, och allt ska ske nu! Kommer säkert bli bättre sen när jag vet allt om allt men jag är nervös för att det ska va kaos när dom kommer tillbaka. Sen nojjar jag egentligen bara för det kommer inte va kaos även om det kanske har blivit lite fel så aa kan det inte ha hänt så mycket. Så varför nojjar jag? Christine du är duktig! Önskar att jag hade haft några dagar till med upplärning och längtar till jag känner mig säker för då kommer jag göra kunderna mycket nöjdare och ge bättre service :) och så vill jag ju gärna va bäst på allt haha så det är lite extra jobbigt när det är en sån utmaning, fast jag gillar utmaningar.. Flummigt det blev nu.
Ikväll iaf så ska jag jobba i garderoben på Fjellbekk som hör till Emelies hotell. Förhoppningsvis är det superenkelt så jag inte behöver tänka för fem öre :P Men det ska bli rätt kul faktiskt :) Sen är det bums i säng och upp och jobba åtta dagen efter. Hej och hå!
Kommentarer:
2011-12-25 @ 21:31:35
#1: mamma

Du ÄR jätteduktig! Tycker det är konstigt att de lämnat dig med allt ansvar så snart. Du ställer säkert för stora krav på dig själv. Men jag vet att du grejar det mesta. Sen kan alla göra lite fel i början.

2011-12-25 @ 23:19:05
#2: Pappa

Jag förstår att du känner dig osäker. men när dom andra kommer tillbaka så får du gå igenom det som du känner är fel. och när ni sen är flera på arbetsplatsen så blir det lättare för dig, då har du alltid någon att fråga och luta dig tillbaka på.

Kramar Pappa

stolt över dig.

2011-12-26 @ 14:51:10
#3: Mli

Du är grym Chrisse, jag hade fan inte grejat ditt jobb! Du kommer bli bäst på det där jobbet så småningom, men ska man anta utmaningar kan man inte vara bäst på en gång. Hahhaha så jävla kul att du blev så rädd att du nästan tappade handduken! Och lustigt att jag såg nu att vi valt samma rubrik haha :)

2011-12-27 @ 00:54:52
#4: Sara

Låter som ni har det bra där i snön! Och ditt jobb låter kul OCH svårt! Men du kommer säkert in i det innan du vet ordet av! :) Jag är mycket mycket mycket avundsjuk på snön och vill också kunna åka skidor/snowboard varje dag!! Har är det typ +10 och storm, suck lixom.. Nee, nu måste jag sova! 8 timmar på ikea imorgon med alla mellandagsreashoppinggalningar, krävs att man är pigg! Ville bara kika in och säga god fortsättning och se hur ni har det! :D Puss finis! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: