I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2011-04-28
19:55:00

Första dagen på mitt nya liv

Första riktiga jobbdagen. Matilda var fortfarande i Sverige och skulle inte komma förrän senare på eftermiddagen så det var bara jag och Jani vilket kändes lite konstigt eftersom det är hon som visat mig allting. Men det gick så bra så. Började med att morgonfodra och sen fick jag lite längre lunch som att mamma och pappa skulle åka. Sen gjorde jag i ordning hästar till honom, satte hästar i skritten, longerade en del, tog in och ut från paddocken m.m. Lassie fick gå en liten stund i paddocken och äta massa gott grönt gräs!

Lunchen äts på vardagar hemma hos familjen och det var ändå lite stelare utan Matilda haha. Fast mamman, som också heter Christine, är väldigt gullig och trevlig. Under eftermiddagen så tvättade jag de hästar som skulle tävla på fredagen och det uppskattas inte att bli tvättad på huvudet! Jag red även Lassie i ridhuset. Är förvånad över att hon är så lugn! Trodde hon skulle ha jättemycket överskottsenergi. Sen kom Matilda med sin nya söta lilla lilla lilla hundvalp. Så himla gullig och pluttig! Lilla Smilla :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: