I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-06-28
13:52:03

sooooommmarrr

hej hej, dags att skriva igen. Ska alldeles snart in till kista med mami och shopa lite inför nästa vecka, behöver lite shorts och linnen och annat smått och gått. Har precis tvättat motorbåten som ska vara klar fem :O dagar då jag ska ta den ut till skratten. Vi kommer få kämpa som fan för att få den klar!
Och idag fick jag jobb! I Ekerö centrum, nära och bra. Ska bli lite spännande, har provjobbat två dagar förra veckan och det kändes bra:) Så inget mera ledigt för min del i sommar...(förutom nästa vecka då)
Midsommar har varit jättemysig med familjen ute på sjön och underbart väder, är lite bränd nu haha men det är najs! Äntligen får man lite färg liksom och nu är det sommar!
Juste, Erika tyckte jag skulle skriva ner vad som hände härom veckan hahaha, det var ju liiteee oväder, ganska mycket och jag träffades av blixten. Galet! Sånt som inte händer liksom :O
Puss hej
Kommentarer:
2010-06-28 @ 16:23:21
#1: oxe

grattis sötnos va kul :D

2010-06-29 @ 00:01:22
#2: Sara

Jag håller med oxen! GRATTIS! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: