I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-06-15
10:58:47

Jo jag lever

hej hej, tänkte jag skulle vara lite duktig och skriva igen. Har haft en väldigt lugn och skön vecka sen jag tog studenten:) tävlade i helgen, Lassie var skiitfin! Igår var vi bjudna på middag hemma hos emelie och sen var det bio- prince of persia. Den var faktiskt bra. Idag ska jag hoppträna och imorn eller på torsdag är det möte med seglarlägret jag antagligen ska jobba på i sommar. Lite konstigt att vi fortfarande inte fått reda på vilken dag det är på? Blir kanske utgång med fina vänner imorn och lite förkrök i Rålis:D
Det här var ett kul inlägg.... Kan lägga in lite bilder från i lördags:) eller en bild från i lördags iaf :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: