I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-01-30
21:51:42

Utflyttningsfest Clipp-Er

Jag har tappat mitt körkort!!! ); I och för sig har jag inte letat igenom bilen men det känns lite halvsådär att jag lyckats ha bort den.. Tror dock att den kan  ligga där, den borde verkligen göra det! men jag ska kolla imorn när det är ljust. Igår var jag och Nico iaf på utflyttningsfest med Clipp-Er. Hade skiitroligt! fan vad skön våran lärare är :D och de andra också. Carina, en av frisörerna, hade sitt band där och dom var jätteduktiga och det var verkligen bra drag där :P Och vi som hade planer på att dra vidare kom inte därifrån förns kl ett och då drog vi till Grodan men dom var jävligt dryga så istället blev det hemåt  för våran del. Sov hos Nico och det var myys, vaknade alldeles för sent och gjorde absolut ingenting idag. Skönt!
puss puss<3
edit: skrev det här igår men det kom inte upp så provar igen
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: