I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-01-28
23:53:20

Jag lever

aj vad jag blivit dålig på att uppdatera här... Har haft en mördarvecka, prov redovisningar och långa dagar, hjälpt mamma med hennes helvetesarbete, hopptränat både idag och i tisdags på en galen häst.
Idag körde jag fast i snön :O Riktigt ordentligt! Hade tänkt ta transporten men tji fick jag. Grannen fick till och med hämta traktorn och hjälpa till. Tur att man har snälla grannar... Imorn är det fredag vilket betyder helg! Och utgång för omväxlings skull :P Efter projektlektionen sticker jag till Nico och vi ska göra oss smashing för att sedan dra till Clipper på utflyttningsfest- vi får se hur det blir :) Sedan blir det antagligen så att vi drar vidare och möter upp de andra tjejerna för att festa vidare hela natten lång :P Och nu är det läggdags, ska upp alldeles för tidigt imorn.
Puss hej-älskar er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: