I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2010-04-05
22:50:05

Mitt liv

whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
alldeles för länge sen jag skrev. Har ju hänt en massa saker, eller?
Vi var ju och firade sara, vilket var kul. Började hemma hos Andreas och slutade otippat nog på... Chaplins! Jag och nico drog hem ganska tidigt vilket var sköööönt! Sen på lördagen hade vi en smått galen kväll haha, vad fan hände liksom? Åkte iaf först till O'Connells för att fira Anna som fyllde 20. Där gick vi tipsrunda och var sämst, åt kladdkaka och spelade dart. Sen rymde vi och hade lite beslutsångest men det slutade med att vi åkte tuben fram och tillbaka för att sedan gå ASlångt i höga klackar till marcus och hans vänner som skulle in på ett ställe som dom sen inte skulle in på så promenaden var fett onödig. Och nästa gång vet vi att vi ska till rådhuset och inte odenplan, stor skillnad. Hamnade tillslut hemma hos Marcus och kom inte hem förns vid sex nån gång. Men det var kul ändå :D
Sen minns jag inte riktigt allting men bla så har Maria min handledare blivit påkörd under tiden hon var i Spanien. Hon lever som tur är under omständigheterna och jag tänker på henne och hennes familj. Ett under att det inte blev värre.
Skola skola skola... .... .... .... Typ
Sen var vi på Jennifers skiva på K15, tema "jag kom precis från" jag och vico kom precis från after skiin och nåt pucko kastade iväg mina kära goggles men jag hittade dom så det räddade min kväll (a) Vi hade förövrigt kul där men nu dog min skrivork haha:P
Meeeeen iaf idag har det jobbats på Råsunda fick stå i tråkigaaa västra 2 med två väldigt duktiga tjejer som aldrig jobbat där förut. Sen ikväll kollade jag på Arn. Imorn ska jag städa och söka jobb och hoppträna. Idag snöade det för den som inte märkte det. Och på onsdag blir det utgååååååång!!!! Punkt.
(jag hoppas någon antecknar allt intressant jag skriver här och sparar på nåt viktigt ställe)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: