I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-09-28
23:56:32

Teknikätande ÅKER :O

hahaha asså det är ju nästan ett skämt. Var uppe i stallet nu ikväll en liten sväng för att linda Lassies ben andra gången idag tanken var att jag skulle tömköra men det var så jäkla mkt strul med bussarna hem från Råsunda och sen började det spöregna så jag gav tyvärr upp den idéen... Men iaf, när jag kommer upp så är det någon som skrivit på tavlan att "hon har tappat sin mobil på åkern mellan liljedalsvägen och rosenhill" Asso?? Det är ju fan samma ställe som jag tappat min Ipod på! Mankan ju undra om det bor någon tekniknörd i den där åkern?

Imorn har jag praktik- på Hårgänget. Det är min gulliga och söta handledare Maria som fixat in mig där, hon tycker det är viktigt att jag får in en fot på rätt ställen. Och det har hon ju rätt i. Kommer nog bli lite nervöst imorn men det ska nog gå bra :)

Har föresten lämnat in ansökan till APU i London. Och nu känns det rätt bra, känns lite segt att Nico åker utan mig till Taizé. (Eller asso det är klart hon SKA åka! Men jag vill ju inte missa något haha, fast jag får ju skylla mig själv... Och hon kommer nog få grymt kul :D och jag vill att hon ska åka, missförstå mig inte! ) Tydligen är det jättefå som sökt till London men det betyder ju bara att jag får större chans till att komma med :) Sen får vi ju se hur det blir...

Nu är det läggdags, måste vara lite pigg för praktiken imorn! Puss <3

Kommentarer:
2009-09-29 @ 08:17:20
#1: Sara

Sv: Haha, du gör det bra du ;)

En läppförstoring, lite fler mjukisdresser och en snygg utväxt så har du hela kittet ;D

2009-09-29 @ 12:09:38
#2: Sara

Haha, nejrå, det behövs inte, du kör tvärtom, mörkt hår med ljus utväxt ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: