I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-09-29
23:04:53

Att stå ÄR jobbigt.

Asso, Hårgänget är ju grymma. Var ju med Andy, grundaren av företaget, master hairstyler, seriöst- sjuukt duktig. Var väldigt coolt att se honom jobba och jag ville bara hem och börja klippa! Fick en del tips :) Och så har jag fått ett namn på massagen jag lärt mig av hår-Hanna på clipper :) tydligen kom den från Hårgänget. Fast, det är sjukt jobbigt att stå en HEL dag och bara titta och titta och titta. Då ska jag dessutom stå rakt på båda benen med armarna bakom ryggen. Efter typ tre timmar var jag död i fötter och armar och då hade jag över fyra timmar kvar :O På Clipp-Er kan man ju iaf sätta sig och vika lite handdukar när man blir trött... Men det var intressant!

Hoppade nu ikväll, gick faktiskt rätt bra. Hon var inte galen haha :P så det går nog bra på lördag när jag ska tävla :)

Och jag är inte det minsta trött.... Kanske ska plugga lite matte? Jo men visst...

Håll tummarna för att jag får åka till London! Nu är jag faktiskt taggad!

bild från i helgen

Kommentar:
2009-09-30 @ 15:06:40
#1: Sara

London!

Vad? Hur? Varför? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: