I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-10-27
11:46:28

Vem brölar??

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och laddat upp bilderna från visning i torsdags. Enjoy!



 

Igår var jag, Vico, Milla hemma hos Erika och hade myskväll med fruktsallad och Pratmakarna (ett spel) Jg och Erika var SÄMST och förlorade stort! Men vi var glada ändå ;) Det var mysigt, hela kvällen! Innan det var jag hos optikern för att kolla ögonen och hämta nya glasögonen:)

I söndags var det tävling med Lassie, antagligen sista för i år... Och det gick piss i 0.90, vägrade ut oss tyvärr. Jag blev skitsur på Lassie. Men sen i 1.00 gick det huuur bra som helst, helt ärligt bästa tävlingsrundan hitills med henne. Och senare kom jag på att jag inte borde vara skitsur på Lassie utan på mig som inte red ordentligt. Men men jag är nöjd iaf :)

Idag kommer hovslagaren så jag ska snart till stallet igen. Nu är det bara 5 dagar kvar :O

Kommentar:
2009-10-28 @ 10:09:13
#1: the oxe

ääääälgen brölar! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: