I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-10-29
00:12:33

Bara 4 dagar nu :O

Jobbat ikväll, sista gången för i år. Kanske för alltid? Vi får se hur det blir sen nästa säsong, om jag kommer fortsätta eller inte.. Idag har jag inte gjort så överdrivet mkt, jobbade ju, sen klippt och färgat Oscar så att han klarar sig medans jag är borta (hela familjen står på kö!), ridit och packat lite :) Hur mycket behöver man ha med sig för 3 veckor egentligen? Svårt.

Igår var det hoppträning, och det gick helt sjukt jäkla bra! :D Konstigt nog eftersom att jag knappt såg något, eller, jag såg nog perfekt egentligen men så himla annorlunda från hur allt brukar se ut i min värld så jag har inte riktigt koll på om det jag ser verkligen är där det ska (har nya glas i glasögonen och det är en HELT ANNAN VÄRLD, förvirrande..!) Men det gick iaf super, både hon och jag var duktiga! Vi hoppade t.o.m upp till 1.45 :D KUL

Det här är ju inte Lassie men högt är det ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: