I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-06-26
16:00:28

Tofta

Har haft en riktigt najs dag idag! :D Jag och Maria åkte till Tofta och stekte på stranden ett tag, hur skönt som helst! Sen blev vi hungriga så vi drog vidare till Kneippbyn och käkade Nachosbuffé och solade vidare på vattenland :) Vi hade jättemysigt och jag tror allt att jag fått lite färg nu dom här dagarna :D

Ikväll SKA jag ut! Jag vill vill vill! Men jag jobbar 17-23 men jag är sjukt taggad så jag tänkte att jag gör ett försök och fixar mig iordning där snabbt som attans. Ikväll spelar nämligen Alcazar på Gute, skulle vara kul att se :) Stay the night liksom haha ^^ Åååh, hoppas det är lugnt ikväll!

Ha det bra allihopa, vi ses! <3

(glömde ta bilder idag tyvärr :( ni får se från ikväll istället)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: