I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-07-30
12:27:54

Tack alla för två underbara månader i paradiset!

Igår var sista utekvällen, ikväll blir sista jobbpasset, idag är sista dagen för imorgon åker vi hem :( och jag vill inte, vill inte vill inte lämna det här livet. För jag har verkligen stortrivts dom här två månaderna. Och dom har tyvärr flugit förbi. Men jag har njutit varje sekund och vi har träffat så sjukt mycket sköna och underbara människor som man inte vill lämna. Det kommer kännas skitskumt att komma hem och sova själv varje kväll, inte behöva fajtas med Nicolina varje dag liksom. Men det är defintivt inte sista gången vi är här. Vi ska hit om inte mindre än två veckor! :D För då är det avslutningsfest med Kneippbyngänget och det vill vi verkligen inte missa! Hur underbart vi har haft det här går inte ens att beskriva, finns inga ord. Jag vet inte ens vad jag ska skriva utom att vi haft det bäst, Gotland är bäst. Och Nico är fan bäst hon med för utan henne hade nog inte jag hamnat här :P


Igår var ju iaf sista utekvällen, vi åkte hem till Samuel och spelade tecknet innan vi drog ned till Gute och träffade på en massa från jobbet och dansade och drack goda drinkar och så. Precis som det ska vara :) Och klantiga jag glömde såklart min mobil hemma hos Samuel så nu sitter jag här och väntar på att dom ska komma men jag vet inte när dom kommer för det är lite svårt att höra av sig till nån utan telefon haha ;)

Aja, tänkte börja städa lite så att vi kan hitta på roligare saker imorn, problemet är bara att jag vet inte vart jag ska börja.

Puss på er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: