I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-12-23
10:58:36

Julmys- julafton imorn!

Snön ligger tjock på marken, granen är klädd och det är julafton imorgon! Precis som det ska vara :) Granen blev jättefin med guldkulor. Tänkte nog baka pepparkakor idag, julmys på hög nivå!

Hoppträning igår, jag ramlade av IGEN haha, annars gick det bra. Hon ä så himla fin just nu! Bara en vecka kvar till Pontus hoppkurs, ska bli skitkul :D

Vet inte vad jag ska skriva, har precis ätit frukost, spännande spännande... och så lyssnar jag på julmusik.

Tog med mig kameran ut häromdagen när jag skulle rida, fast batteriet dog typ efter de här bilderna...

Kommentar:
2009-12-23 @ 13:03:51
#1: Anonym

haha ofta du ramlade igen :p ? <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: