I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2009-08-10
10:27:52

Home at last

Så var man hemma igen, känns helt okej faktiskt. Jag är så sugen på att komma igång med ridningen igen!

Jag har haft en helt underbar vecka med massa sol, fest, shopping, skratt, bad och massa massa mer. Vi har haft skitkul förutom att 4 av 6 tjejer blev sjuka dom sista dagarna, bara jag och Erika som klarade oss. Tråkigt men jag hoppas dom tyckt det varit kul iaf :) Grabbarna Grus var bästa partystället, lätt! Och Hotel Europa låg riktigt bra, typ 10 meter från bargatan skitnajs! Vi höll på att inte komma hem, hade 22 kilos övervikt (120 euro), gaaaalet mycket! Vi har skrivit dagbok för hela veckan så jag tänkte skriva ner allting sen när jag får tag i den haha :P Nu är det vila upp sig som gäller och sen på fredag åker vi till Gotland igen för på måndag är det personalfest på Kneippbyn tema: 80-tal! Sen är sommaren ganska slut tyvärr :( Hoppas bara att Nico mår bra tills på fredag...

Tack för en underbar vecka mina underbara 91or! <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: