I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-09-29
20:23:42

All I wanna do is

Jag börjar tvivla på det mesta just nu. All min ork har typ pyst ur mig, jag tror helgen knäckte mig. På nåt sätt?
Jag saknar mina vänner. Träffar er aldrig längre. Och det är helt och hållet mitt fel. Ändå vill jag inget annat än bara åka hem efter skolan, lägga mig i soffan och dö typ. För jag är jämt trött och nu är jag inte bara trött i huvudet utan hela kroppen, varenda liten del av mig.     Jag behöver en paus.     Men i mitt liv går inte det, det finns inte nånstans på kartan. Det går inte att välja bort någonting, bara välja till. Så jag får väl kämpa vidare, men jag är inte nöjd med någonting just nu och allt går bara fel. Jag orkar liksom inte längre... Inte kom vi med på konfalägret heller. Fan vad omtyckt man känner sig då :(
Kommentarer:
2008-09-29 @ 20:58:33
#1: V

jag älskar dig vet du, och jag kan komma och ligga och dö tillsammans med dig i soffan!<3

2008-09-29 @ 22:26:10
#2: Sara

Jag med! Att dö i soffan känns rätt lockande!

2008-09-30 @ 16:44:20
#3: mill

saknar ju dig<33333 jag är på att soffdö!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: