I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-05-27
23:49:33

I'm yours

Idag kom en liten nicolina hem till mig, hon ville bli klippt :) och hälsa på chips och jaa så blev det! Igår var det egen hårvård så då klipptes och färgades hon men jag hann inte riktigt klart då men nu är hon finfin! Och jag är såå glad för färgen blev skiitbra :D :D Sen blev det 45 min skola med prov och sedan tog jag, nico och milla <3 en tripp till stan. Det var mysigt faktiskt, även om mina skor bara verkar finnas i prickigt...
Söndagens resa till bromma fick ett ganska lyckat slut, älskar er flickor. Har hoppat idag, Lassie var som ett litet krutpaket haha men jätteduktig. Tillsammans klarar vi allt, och de gäller er alla!

Emelie har gjort en header till mig, TACK! Men jag ska nog ändra om den lite, så det blir lite mer min stil eller vad man ska säga. Och imorn åker hon till Gotland :O Shiet! Vico är föresten i Grekland, den lilla ungen. Grr! hihi men hoppas det blir bäst där :)

8 dagar kvar till sommarlov! <3
Kommentar:
2008-05-30 @ 15:05:30
#1: Epa

Japp fixa till headern någon gång då!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: