I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-03-27
17:56:24

Hallu allihopa ;)

Är ju i åre sm ni vet, har varit grymt dålig på att blogga tyvärr... Eller jaa inget bloggande alls höhö :P Men vi har haft helt okej, mest mys... Igår var vi i Storlien för att åka skidor i min systers hemtrakter och sen äta middag där. Sen skulle jag varit med Elin och Filippa men naej det fick jag inte och dom hade tydligen jättejättekul, suck... Dom är inte så party i den här stugan :/ Fast i tisdags så var vi på typ fest med några av Amandas kompisar. Det var faktiskt kul haha ! Lite segt mot slutet bara... Andreas Ekström fyllde föresten 18 igår så grattis till honom :D :D Idag åker E & F. Hmm ja vet inte vad jag ska skriva låter skittråkigt det här men helt ärligt så är det väl inte superkul men mysigt :) Nej nu ska jag spela facebookspel mot rasmus haha :P Ja det är typ det vi gör här uppe ;)

puuusss
Kommentar:
2008-03-27 @ 22:28:46
#1: Sara

GAAAHHH!!!
JAG SAKNAR DIG CHRISSE!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: