I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-03-22
18:21:41

22 mars

Jag är kär, i en liten vovve :P Å herregud vad söt han är! Man vet knappt vart man ska ta vägen så söt är han haha :D men saknar fortfarande Ciara förstås... 
Har ridit Lassie och gjort ett snabb-besök hos mormor. Första gången på länge Lassie gick riktigt bra :) Nu ska jag bara packa klart och duscha sen åker jag nog hem till Milla (tror jag?). Haha jag tror jag är lite av en pedant faktiskt ;) alltid när jag ska nånståns måste jag skriva värsta detaljerade listan på vad jag ska ha med mig och sen typ kolla igenom den hundra ggr annars känns det som jag ska glömma ngt! Men det kanske är normalt haha inte vet ja ;P

Fick föresten värsta lyxpåskägget imorse med en massa mumsiga frukter i :) jättegott! Vad fick ni?

image68

GLAD PÅSK
Kommentar:
2008-03-25 @ 19:13:12
#1: Jess

Va nyttig du är då, själva har man ju vräkt i sig godis i stora mängder. Haha :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: