I WANT TO MAKE MEMORIES ALL OVER THE WORLD

2008-06-29
01:16:57

nostalgi, entusiasm, solen

Var jättetrevligt hemma hos Elin, som vanligt :) Åt god mat så jag är fortfarande proppmätt. Pratade lite ganska onajsiga minnen, typ "nostalgi" haha ;) Fast det var mest jag som stod för det onajsiga... Imorn åker jag!!! Hjääälp typ :O Men det ska bli kul, hoppas på det.

Och nu borde jag verkligen gå och lägga mig om jag inte ska vara helt död den här veckan... Och nu blir det inget mer bloggande på tio dagar ungefär, kommer ju hålla till på Lökholmen och lära barn segla :) Får se om jag hinner blogga imorn, antagligen inte och vad ska jag skriva. Lär ju inte ha hänt så mycket direkt haha. Typ jag har sovit och duschat då. Och jag lär vara ändå mer nervös!


Natti natti
Kommentarer:
2008-06-29 @ 20:27:27
#1: Anonym

de kommer gå bäst =)

2008-06-30 @ 23:17:48
#2: Sara

Säger som Millis, + att jag saknar dig för vi kommer inte ses på typ mer än en månad! :O :'(

2008-07-06 @ 23:47:38
#3: dansare

hejsan:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: